Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2008

Sphinx 50 Advanced. Το κορυφαίο ATV στα 50cc











Επιτέλους!! Βασισμένο στο Σασί του 330, η Sphinx 50cc Advanced συνδυάζει ότι μπορεί να ζητήσει κάποιος από ένα ATV 50cc. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις που έχουν γίνει ποτέ γι' αυτά τα κυβικά. Απίστευτες επιδόσεις!









Για να είναι πιο προσιτή στην τιμή και κατάλληλη για καθημερινή χρήση εντός και εκτός πόλης, τα σκαλοπάτια αλουμινίου αντικαταστάθηκαν από πλαστικό μαρσπιέ. Επιτύχαμε έτσι καλύτερη προστασία από τις λάσπες και τα νερά για να πηγαίνουμε στη δουλειά σαν άνθρωποι!




Αυτόματο κιβώτιο με όπισθεν. Το κάνει πολύ εύκολο στην οδήγηση και κατάλληλο για τις εταιρείες ενοικίασης μοτοποδηλάτων. Το ότι ταξινομείται σα μοτοποδήλατο είναι και το μεγαλύτερο εμπορικό του πλεονέκτημα που θα το διαφοροποιήσει από τα μεγαλύτερα κυβικά. Πολύ σημαντικό στοιχείο για επαγγελματική χρήση είναι οι επιδόσεις του που παραπέμπουν σε μοντέλα μεγαλύτερου κυβισμού. Εκεί απαιτήθηκε και η μεγαλύτερη μελέτη, για να μπορέσουμε επιτέλους να ανέβουμε την ανηφόρα του Super Paradise με 2 άτομα στη σέλα!!

26 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

φίλε μοτοποδήλατο; μπορεί να δουλέψει σε ενοικιάσεις μοτο στις Σπέτσες;

Andreas P. είπε...

Ναι φίλε, ταξινομείται ως μοτοποδήλατο λόγω κυβισμού. Αυτός είναι και ο κύριος στόχος της κατασκευής. Να είναι δηλαδή το μεγαλύτερο σε διαστάσεις ATV 50cc με EEC. Αν είσαι από Σπέτσες και γνωρίζεις, άκουσα πως θα απαγορευθούν τα ATV μεγαλύτερου κυβισμού και στους ιδιώτες. Αληθεύει;;

Ανώνυμος είπε...

παραθερίζω εκεί και κάτι τέτοιο μου είπαν. έχω τη 250 και αν γίνει κάτι τετοιο μαλλον θα τη φέρω Αθήνα.

Ανώνυμος είπε...

8a h8ela na rwthsw kati.eimai anamesa stin sphinx 250cc kai stin 50 pia na diale3w?k giati i 50cc exei kaliteres epidoseis?

Andreas P. είπε...

H sphinx 50 είναι η πιο εξελιγμένη 50άρα από οποιαδήποτε 50άρα της αγοράς γιατί ακριβώς απευθύνεται σε επαγγελματική χρήση. Αν προτιμάς αυτόματο κιβώτιο, πάρτη. Να ξεκαθαρίσω ότι η 250 έχει μεγαλύτερη τελική όπως είναι λογικό. Έχει βεβαίως και ταχύτητες.

Ανώνυμος είπε...

omws den n uparxei kai polu megalu diafora piotitas ulikon??episis ti peripou telikes exoun?sas euxaristo polu.

Andreas P. είπε...

Η 50άρα φτιάχνεται στην Taiwan. Η 250 στην Κίνα. Η Ταϊβάν λόγω Αμερικανικων και Ευρωπαϊκών επενδύσεων δεκαετιών έχει πολύ υψηλότερα κριτήρια στις γραμμές παραγωγής με αποτέλεσμα να έχει καλύτερη ποιότητα εργασιών και δυνατότητα χρήσης προδιαγραφών υψηλότερης ποιότητας. Η 50άρα με το ανάλογο γραναζωμα μπορεί να φτάσει τα 85 χλμ την ώρα με αρκετά καλή ροπή. Στη διάθεση σου για ότι άλλο θες.

esasos είπε...

Γεια σας, ειμαι 16 χρονων και ειμαι προθυμος να βγαλω διπλωμα για 50ακι. Ωστοσο εχω ακουσει πως οι γουρουνες απαιτουν διπλωμα αυτοκινητου. Η Sphinx 50 Advanced που ειναι 50 κυβ γινεται να οδηγηθει απο εμενα ΝΟΜΙΜΑ με διπλωμα για 50αρακι; Αν ναι ποσο κοστιζει και ποσο το ''καταληλο γραναζωμα'';

Andreas P. είπε...

Καλή σου ημέρα. Η 50άρα είναι η μόνη που οδηγείται με δίπλωμα μοτοποδηλάτου και όχι αυτοκινήτου. Για τα μεγαλύτερα κυβικά απαιτείται δίπλωμα αυτοκινήτου. Η 50άρα αντίθετα, δε μπορεί να οδηγηθεί με αυτοκινήτου γιατί είναι μοτοποδήλατο. Όσο για το γρανάζωμα, μη σε ανησυχεί, το κόστος είναι αστείο!

Ανώνυμος είπε...

Και το κοστος μιας τετοιας γουρουνας....;

Ανώνυμος είπε...

και το κοστος μιας τετοιας γουρουνας...;

Ανώνυμος είπε...

και το κοστος μιας τετοιας γουρουνας...;

Andreas P. είπε...

Στα 2,890

Ανώνυμος είπε...

eimai 16 xronon !! pws mporw na vgalw diplwma gia 50cc ?? kai pu mporume na agorasume tn sphinx 50cc??

Andreas P. είπε...

Θα πρέπει να βγάλεις δίπλωμα στην τροχαία. Αν είσαι στα νότια προάστια, θα πας Αλίμου 34 για να τη δεις. Μπορείς να την κλείσεις σε οποιονδήποτε αντιπρόσωπο Πανελλαδικά.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας είμαι από την Κύπρο και έχω τρελαθεί με αυτήν την sphinx μήπως ξέρετε αν υπάρχει κάποια αντιπροσωπεία εδώ στην Κύπρο;;;;

dimitris82 είπε...

καλα δεν ειναι υπερβολικα ακριβη για 50αρι.πως γινεται η 200αρα να ειναι πιο φθηνη??

Andreas P. είπε...

Πρέπει να τις δεις για να καταλάβεις ότι η διαφορά τιμής είναι απόλυτα δικαιολογημένη. Μεγαλύτερο μέγεθος, καλύτερη ποιότητα, βασίζεται στον ίδιο σκελετό με την 520 και την 330. Είναι Taiwan και όχι Κίνα (παίζει ρόλο στην ποιότητα και την τιμή). Το κόστος είναι η απαραίτητη υποχώρηση για να φτιάξεις ένα μηχανάκι ώστε να θεωρείται κορυφαίο της κατηγορίας του. Σε αντίθεση με τη 200άρα όπου μπορείς να βρεις καλύτερα αλλά και πολύ ακριβότερα μοντέλα. Ελπίζω να σε κατατόπισα.

dimitris82 είπε...

σε ευχαριστω για τις πληροφοριες.θα ηθελα επισης να ρωτησω τη εννοειτε με το "καταλληλο γραναζωμα".να την τροποποιησουμε?

Andreas P. είπε...

Από κατασκευής έχει γρανάζωμα για ροπές αλλά ανεβάζει στροφές στην τελική. Εάν το θέλεις για τελικές (κυρίως ασφάλτινη χρήση), να το πεις στο κατάστημα πουθα το παραγγείλεις ώστε να τροποποιηθεί ανάλογα.

Ανώνυμος είπε...

na rwtisw kai egw kati.prwton me granazoma ropis poso teliki exei?. k deuteron auti i gourouna auti einai i sphinx xtreme p lene?.

Andreas P. είπε...

sphinx 50 extreme λέγεται, γρανάζωμα θα σου βγάλει μέχρι 85 - 90 χωρίς να πειράξεις κάτι άλλο.

Ανώνυμος είπε...

a ok!em etsi opws einai omws xwris na ala3w tpt na min valw dld granazwma gia teliki poso teliki exei??

Andreas P. είπε...

80 χαω μετρημένα με αυτοκίνητο.

Ανώνυμος είπε...

w re file ama ontos pianei peninta kai exei kai ropi to miaxanima ta spaei pragmatikaaa!! to mono p me xala einai oti einai automato.:S

Ανώνυμος είπε...

δηλαδή με τροποποίηση φεύγει κανένα 300αρι euros. ποσο θέλει να γίνει η τροποποίηση? αργεί η στη δίνουν αμέσως? ξέρετε ακριβείς διαστασεις?